Çò qu’ei aquò, lo Maraton de la Canta ?

Biarn, país de las cantas ...!

L’idea qu’ei de har vàler lo riquèr deu repertòri de las cantas de noste e la capacitat deus qui aiman cantar, de trobar cantas navèras.

Tad aquò, qu’avem imaginat un encontre on ne s’i cantaré pas dus còps la medisha canta. Çò qui explica la necessitat de’s mercar per avança e de tiéner ua lista de las cantas causidas qu ne poderàn pas mei estar représ per la vrespada..

Tà que cada cantador·a e participi vertaderament a l’anar deu grop, ne cau pas estar numerós·as. Qu’avem, tad aquò, limitat lo nombre a 7 (nombre magic... dab uas excepcions de temps en quan... mes pas tròp !)

Los grops ne cantan pas qu’ua canta au torn, mes los/las cantador·a·s que pòden participar dab mantuns grops a condicion que siin diferents.

 

A l’aperitiu, cantèra libra. Arron lo concèrt, tanben. Totun ad aqueras cantèras, lo jòc que seré d’ensajar de non pas tornar préner ua canta dejà entenuda abans.

Bona cantèra ! ... dinc a talòras

 

Qu’est-ce que c’est, le Maraton de la Canta?

Béarn, pays des chansons ...!

L’idée de départ, c’est de mettre en valeur la richesse du répertoire des chansons de chez nous et la capacité de ceux qui aiment chanter à trouver des chansons nouvelles.

Pour cela, nous avons imaginé une rencontre où l’on ne répèterait pas deux fois la même chanson. Ce qui explique la nécessité de s’inscrire à l’avance et de tenir un liste des chants choisis qui ne pourront plus être repris dans l’après-midi.

Pour que chaque chanteur·euse participe activement  à la vie du groupe, il ne faut pas être nombreux·euses. Nous avons donc limité leur nombre à 7 (nombre magique... avec quelques exceptions... mais, pas trop!)

 

À l’apéritif, cantèra libre. Après le concert, aussi. Tout de même, le jeu pourrait être d’essayer de ne pas répéter une chanson déjà entendue auparavant.

Bonne cantèra ! ... jusque tard dans la nuit !